ary nie ak rse sonok sgt sbb org yg ak cyg
dh smakin pulih..dye bru sdar ptg td..hehe
sonoknyer..ak cyg dye..haha
ary nie ak sonok gk abg angkt ak dh mula amix
brat kt ak..
hehe,sukenye..tp ak ttap setia pd yg satu..hehe..
insyaallah,ak arap ak akn kekal ngn dye
smpi bbile..
syg abg angkt and pkwe ak sgt2..
wlau ape pon ak cyg sgt2




0 comments:
Post a Comment